ינון מגל רחלי רוטנר - מופע החמידות של רחלי רוטנר: הבורקסים של ביבי - וואלה! תרבות / האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה?

ינון מגל רחלי רוטנר - מופע החמידות של רחלי רוטנר: הבורקסים של ביבי - וואלה! תרבות / האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה?. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר. אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. האם העיתונאית רחלי רוטנר, שהיתה הראשונה להתלונן על התנהגותו של ינון מגל כלפי נשים, ניצבת במוקד קמפיין הכפשה מתוזמר? תגידי, לחש לי (ינון מגל), גם את הרגשת את המתח בינינו כל הזמן הזה שעבדנו יחד?, כך כותבת הבוקר רחלי רוטנר, עיתונאית בחדשות וואלה, בעמוד הפייסבוק שלה. מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו.

ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר. מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: ״טוב כולם מטרטרים לי את השכלללל שאני אגיד להם. רחלי רוטנר למסור עדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה של להב 433.

ינון מגל - krystleismyname
ינון מגל - krystleismyname from img.haarets.co.il
תפסיקו לחפש, אני מרוקאי, יש לי בר, (וספחת שלא עוזבת אותי)… אנשים מקווים שבוגי יעלון ירסן את הימין הקיצוני. האם העיתונאית רחלי רוטנר, שהיתה הראשונה להתלונן על התנהגותו של ינון מגל כלפי נשים, ניצבת במוקד קמפיין הכפשה מתוזמר? טוב, אז בואו נתחיל מזה שהתשובה שלילית. רחלי רוטנר והמתלוננות האחרות חוששות לחייהן, אז תסלחו לי, הדבר היחיד שעדיין מעניין זה רחלי רוטנר. פרופיל הפייסבוק של עיתונאית mako רחלי רוטנר (racheli rottner) אינו זמין לגישה בשעות האחרונות, כך מדווחים מספר גולשים למזבלה. רחלי רוטנר בריאיון בלעדי על פרשת ינון מגל. גם יש לי אנשים שיש להם קוד כניסה לפייסבוק והם עוזרים שלי.

ואלו המגדילים ראש קוראים לו לחזור בו מהתפטרותו, להתמודד עם המצב.

התגובה של ינון מגל בתחילת הפרשה הפוסט של רחלי רוטנר היום, אחרי סגירת התיק: רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. ינון מגל בתוכנית גב האומה, בהופעה שחייבים לראות. האם העיתונאית רחלי רוטנר, שהיתה הראשונה להתלונן על התנהגותו של ינון מגל כלפי נשים, ניצבת במוקד קמפיין הכפשה מתוזמר? רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. צפת צריפין קדומים קדימה קדימה צורן קיבוץ גונן קיבוץ חולדה קיבוץ חניתה קיבוץ חנתון קיבוץ טללים קיבוץ יטבתה קיבוץ כפר מסריק קיבוץ מגל קיבוץ מחניים קיבוץ מעלה גלבוע קיבוץ משאבי שדה קיבוץ נגבה קיבוץ נווה אור קיבוץ נען קיבוץ סעד קיבוץ סער קיבוץ עברון קיבוץ עין דור קיבוץ עין השלושה קיבוץ עינת קיבוץ עמיעד קיבוץ צרעה קיבוץ קליה. ינון מגל מכל זווית אפשרית: מה שעשתה לו המטומטמת רחלי רוטנר רק על מנת שתתפרסם על גבו. את נותנת קול, כוח והכרה להמוני. רחלי רוטנר בריאיון בלעדי על פרשת ינון מגל. ינון מגל פורש מהכנסת בעקבות הפרשה.

האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? רוטנר פירסמה אתמול בפייסבוק פוסט שבו. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה. לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר.

ינון מגל טוויטר / ×™× ×•×Ÿ מ×'ל On Twitter ×"×'ן - אחר ...
ינון מגל טוויטר / ×™× ×•×Ÿ מ×'ל On Twitter ×"×'ן - אחר ... from www.srugim.co.il
בפוסט שכתבה רחלי רוטנר היא טוענת כי חכ מגל השמיע באזניה התבטאויות מיניות במסיבת הפרישה שלו מהתקשורת: ״טוב כולם מטרטרים לי את השכלללל שאני אגיד להם. הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: רחלי רוטנר חוזרת בה מהתלונה נגד ינון מגל? ואלו המגדילים ראש קוראים לו לחזור בו מהתפטרותו, להתמודד עם המצב. מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? לאחר לימודים תיכוניים באולפנה, שרתה בשירות לאומי. רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית.

ינון מגל פורש מהכנסת בעקבות הפרשה.

פורטל עומרי חיון ממשיך לחשוף את דיירי האח הגדול 7. ינון מגל פורש מהכנסת בעקבות הפרשה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. האם רחלי רוטנר אכן ירדה למחתרת וסגרה את הפייסבוק שלה? הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: האמת, מאוד חיבבתי את ינון כותבת רוטנר בפוסט מפורט. צפת צריפין קדומים קדימה קדימה צורן קיבוץ גונן קיבוץ חולדה קיבוץ חניתה קיבוץ חנתון קיבוץ טללים קיבוץ יטבתה קיבוץ כפר מסריק קיבוץ מגל קיבוץ מחניים קיבוץ מעלה גלבוע קיבוץ משאבי שדה קיבוץ נגבה קיבוץ נווה אור קיבוץ נען קיבוץ סעד קיבוץ סער קיבוץ עברון קיבוץ עין דור קיבוץ עין השלושה קיבוץ עינת קיבוץ עמיעד קיבוץ צרעה קיבוץ קליה. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. אחותה הצעירה ממנה היא הסופרת ליאת רוטנר. ינון מגל מכל זווית אפשרית: דתלשית שעברה צד, והתחתנה עם שמאלן נאלח בשם אריאל וייסמן. עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה.

רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית. הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: מי חגג השבוע במיוחד על פרשת ינון מגל? ואלו המגדילים ראש קוראים לו לחזור בו מהתפטרותו, להתמודד עם המצב. את הדברים היא כותבת הבוקר לאחר שלידיה הגיעו עדויות על מקרים נוספים לכאורה בהן הייתה התנהלות לא ראויה בין חכ מגל לנשים נוספות.

ינון מגל צעיר - Kattoni
ינון מגל צעיר - Kattoni from medias.atmag.co.il
מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. ״טוב כולם מטרטרים לי את השכלללל שאני אגיד להם. זה מה שקרה כשניסינו לכתוב את הלהיט של ישראל. תפסיקו לחפש, אני מרוקאי, יש לי בר, (וספחת שלא עוזבת אותי)… כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו: והאם רחלי רוטנר תכנס גם היא לבית המצולם? רחלי רוטנר, אנחנו לא מכירות (גם לא מכירה את בעלך) אבל תודה שבחרת לא לשתוק. רחלי רוטנר בריאיון בלעדי על פרשת ינון מגל.

רוטנר נולדה בנתניה למשפחה דתית.

מגל לא מכחיש את ההאשמה על הטרדה מינית במקום עבודה, שעולה מהפוסט. החל מהיום היא ובעלה, שחבר בצוות הכותבים של גב האומה (שמנהלת רומן מתמשך עם מגל), יעמדו בפני מתקפת שיימינג קשה. ינון מגל מכל זווית אפשרית: הפוסט של רחלי רוטנר שחשף את הפרשה: עיתונאית וואלה רחלי רוטנר מסרה אתמול עדות במשטרה בעקבות הפוסט שהעלתה לפייסבוק, ושבו טענה כי חכ ינון מגל (הבית היהודי) העביר לה מסרים מיניים. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. כך הגיבה רחלי רוטנר, שהפוסט שלה בפייסבוק הצית את הפרשה בעניינו: עיתונאית וואלה רחלי רוטנר התייצבה היום (ה') במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה שתחת להב 433 ומסרה לחוקרים עדות על יחסיה עם חבר הכנסת ינון מגל בזמן שהאחרון שימש כמנהלה בתפקידו כעורך הראשי באתר וואלה. רחלי רוטנר בריאיון בלעדי על פרשת ינון מגל. פורטל עומרי חיון ממשיך לחשוף את דיירי האח הגדול 7. לא מכחיש ומשתמש בעם זאת. חוקרי המשטרה גבו ממנה עדות על יחסיה עם מגל ועל הדברים שאמר לה לטענתה לפני כשנה בפאב בתא במסיבת פרישתו מתפקיד עורך האתר. רחלי רוטנר אזרה אומץ ופרסמה את הפוסט.

לא מכחיש ומשתמש בעם זאת ינון מגל. אחרי גל הנאצות האישיות נגד רוטנר ובעלה, מתפרסם כעת בלוג המוקדש למתקפה על רוטנר ובמקביל מופץ טקסט יחצני בשבחו של מגל, במה שנראה כמו מהלך מתוזמן.

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code